דיאטה טבעית לגמרי לכלבים

דיאטה טבעית לגמרי לכלבים

[sociallocker id="2525"]
יש הרבה דיבור בעולם הכלבים בימים אלה בנושא דיאטות טבעיות בלבד. המטרה של המאמר הזה הוא להסביר מה הדיאטה הזו והסיבות שאני חושב שאנשים צריכים לשקול להאכיל את הכלב שלהם בדיאטה טבעית בלבד. אני גם אסביר מה אני מאכיל את הכלבים בכלביה שלי.

דיאטות טבעיות בלבד א מה שנקרא RAW – "גולמי" הגיעו למדינה מד"ר יאן בילינהורסט, ווטרינר אוטסרלי שכתב 2 ספרים בנושא. הנושא העיקרי בדיאטה היא שמאכילים את הכלב בתזונה דומה לבני אדם. בזמן שהמרכיבים יתשנו לפי המקרה, בהתאם לצרכים של הכלב, האיכות של האוכל לא תשתנה. בעצם כל דבר שהוא גולמי והוא נצרך על ידי בני אדם. זה אומר שבשר שאני נותן לכלב הוא גם בשר שהייתי אוכל בעצמי. הירקות מגיעים ממדף הירקות בסופר השכונתי.

דיאטה טבעית לגמרי מתחילה בהתאמה למין הכלבי. במקרה של הכלבים, שהם קרניבורים (אוכלי בשר), זה אומר בשר, עצמות והירקות הם בעצם מגיעים מהבטן של הטרף שנהרג.

הרבה אנשים חושבים בטעות שהם חייבים להאכיל באוכל מבושל. הם טועים. כלבים וחתולים הם בעלי קיבה שמתאימה לעכל אוכל גולמי. זה מדוע כלב יכול לאכול דג או בשר חי ולחיות. הרבה ווטרינרים שוכחים את הנקודה החשובה הזו. אני לא יודע להגיד לכם כמה מיילים אני מקבל מבעלי כלבים שהווטרינר הזהיר אותם נגד דיאטה טבעית בגלל החשש למחלות. העובדה היא שזה מידע שגוי ומוטעה. אם האוכל ישמר טרי אין שום בעיה.

מערכת העיכול של כלבים מבויתים לא ערוכה לאוכל מעובד או מבושל. מן הסתם חיות פרא לא מבשלות את האוכל שלהם. אוכל מבושל או אוכל מסחרי לוקח יותר זמן לעיכול לכלבים מאשר אוכל טבעי. בנוסף החום בבישול הורס אנזימים ואנטי-אוקסידנטים.

ב1932 פרנסס פוטנגר (M.D) עשה ניסויים עם חתולים. הוא האכיל קבוצה אחת של חתולים דיאטה טבעית וקבוצה אחרת אוכל מבושל. בדור השלישי, החתולים שאכלו אוכל מבושל לא יכלו להתרבות יותר. הם סבלו מבעיות עור, שלד, התנהגות ואיברים.

החתולים שאכלו דיאטה טבעית גולמית שגשגו והתרבו בקלות. כשהחתולים שאכלו אוכל מבושל עברו לדיאטה טבעית גולמית לקח 4 דורות לחתולים האלה להשתקם מההשפעות של האוכל המבושל.

דיאטה טבעית
דיאטה טבעית

 

מה זה אוכל טבעי בלבד?

אוכל שיש להמנע ממנו:

1. שוקולד

2. ללא סוכר. סוכר מגביר את הסיכוי של הכלב לחלות בסרטן.

3. כלבים לא צריכים דגנים בכלל בדיאטה שלהם. אין להם שום צורך תזונתי בהם. פחמימות מדגנים הם פשוט מיותרות. הכלבים שלנו מקבלים את האנרגיה שלהם משומן וחלבון. דגנים מתפרקים לסוכר אשר תורמים למגוון מורכב של בעיות הכוללות אלרגיות עור, סרטן, בעיות עיכול ובעיות שלד וזה על כמה אצבעות.

4.  בלי שמרים. כל סוג של שמרים.

5. אל תאכיל את הכלבים שלך חלב או מוצרי חלב. הם הופכים ללקטוז בגוף. לקטוז זה סוכר – שיוצר בעיות.

6. אל תאכיל בחטיפים לא בריאים (הפשוטים שקונים בסופר). לעולם אל תאכיל עצמות מבושלות, זה כולל עצמות סטייק. העצמות נשברות ויכולות לפגוע באכילה.

 

הנה כמה חוקים כלליים שכדי שים לב אליהם כשמאכילים בדיאטה טבעית בלבד

1. אל תאכיל באופן חופשי את הכלב. תשמור אוכל שלא נאכל ותן אותו רק ל20 דקות.

2. האוכל צריך להיות בטמפרטורת החדר.

3. אל תחמם את האוכל במיקרוגל ואל תשמור אותו באלומיניום.

4. תן לכלב שלך מים טריים יום יום – שטוף את הקערה עם אקונומיקה על בסיס קבוע.

5. אל תאמץ את הכלב יותר מדי לאכל הכלה.

6. שמור על הכלב רזה.

 

כמויות האוכל

אני אתחיל בלהגיד שזה רעיון טוב לשים את הכלב בצום אם הוא מעל גיל שנה מדי פעם. חלק עושים את זה פעם בשבוע – אנחנו היינו עושים את זה פעם אבל הפסקנו עם זה.

אנחנו לא עושים את זה עם גורים, נקבות בהריון או מבייצות. הצום עוזר לכלבים לנקות את המערכת. חלק חושבים שזה רעיון טוב לעשות מזה הרגל. צומות זה דבר טבעי ורגיל אצל קרניבורים. הצום מאשר לאנרגיה שמשמשת לעכל אוכל – עבור דברים אחרים. חשוב לזכור ולוודא שלכלב יש הרבה מים טריים בצום.

לפני שאני אדבר על הכמויות שאני מאכיל אני אומר שזה לא קריטי לכלבים להיות מואכלים בדיוק באותה כמות ואותו סוג אכול כל יום.

אז עם זה אני אתחיל התהליך של לקבוע את הכמות של האוכל על ידי שנסתכל המצב של הכלב. כלבים בהשמנת יתר מן הסתם יקבלו פחות אוכל.

כמות האימונים שהכלב מקבל יקבע את כמות האוכל שהוא יקבל. לדוגמה, כלב שחי בחצר ורץ על הגדר כל היום יצטרף יותר אוכל מכלב בן 10 שיושב על הספה כל היום.

ככלל – כלב רזה זה כלב בריא.

בחורף גם נאכיל את הכלבים שלנו יותר אוכל.

אם כל כך הרבה משתנים קשה להגיד לכל אחד כמה בדיוק להאכיל.

בהתחשב כל זאת אני מאכיל זכר רועה גרמני 1-2 קילו אוכל ביום. חלק מהכלבים מקבלים רגלי תרנוגלת,עם שמן סלמון. לפעמים במהלך השבוע אני אוסיף ביצים, מקרל, סרדינים ועוד. אני מנסה לערבב ולשמור על עניין בשביל הכלבים.

 

[/sociallocker]

  • 0/5
  • 0 ratings
0 ratingsX
Very bad!BadHmmmOkeGood!
0%0%0%0%0%

פרסם תגובהhttp://leerburg.com/diet.htm

סיפורים קשורים

השאר תשובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *