כלבי חילוץ והצלה דרך העיניים של פנסיונר

כלבי חילוץ והצלה דרך העיניים של פנסיונר

[sociallocker id="2525"]
גארי מורי הוא חבר שלי. הוא פנסיונר שפרש מתפקיד נוהג כלבי חילוץ והצלה עם 17 שנות נסיון. הוא רגע בעלים של כלבייה ומתקן אימונים באלברטה, ארה"ב. הוא מכלכל סמינרים של גישוש עבור המשטרה והצבא במתקנים שלו כל שנה. אם אתה נוהג כלבים או מתנדב חילוץ והצלה, אני ממליץ בחום ללכת לסמינרים שלו. תצא משם נוהג טוב יותר ומאמן טוב יותר.   אד פרולוואי

כלבי חילוץ והצלה הם לא התשובה היחידה לחיפוש אדם נעדר. חלק מהמשטרה, התקשורת והציבור הכללי שמים את כל הציפיות על משימת חילוץ והצלה טובה על הכלב והנוהג שלו. זו אחריות יותר מדי גדולה להציב על כל בן אדם.

סיטואציות של חילוץ והצלה הם מאמץ קבוצתי שדורש צוות מיומן בכל האספקטים הנוגעים בעבודת מקרה חירום. זה מתחיל מלמעלה בפיקוד ועד למטה לצוותים ולמתנדבים שעוזרים. מנהלי חילוץ והצלה מאומנים, קציני מבצעים, קציני לוגיסטיקה, קציני תכנון, טכנאי חיפוש, קציני חיפוש אווירי ועוד. הרשימה ממשיכה הלאה.

הצורך עבור כלבי חילוץ והצלה מאומנים היטב הוא גדול והצורך רק ממשיך וגובר. אבל כמו בכל מקרים של היצע וביקוש, לא תמיד אתה מקבל סחורה מקורית. יש נוכלים בכל תחום בחיים.

בוא נחלק את הנושאים במאמר ל3. החילוץ והצלה עצמו, נוהג הכלב, והכלב.

איבדתי ספירה של מספר החילוצים שהייתי נוכח בהם כנוהג כלבים וכאשר אתה מגיע הרכב שלך מתקבל על ידי מספר גדול של אנשים שכולם מסתכלים לכיוונך. מנהל החילוץ (משטרה מקומית) מגיע אליך עבור הכוונה על איך לנהל את החילוץ. המתנדבים רוצים לדעת איפה בדיוק אתה רוצה אותם. התקשורת רוצה לצלם אותך. המשפחה והחברים של הנעדרים רוצים שתמצא את האובייקט עכשיו!

האיזור או המחוז או הממשלה צריכים שיהיה הסכם כתוב לגבי מי אחראי על חילוץ והצלה באזור שלך. מי שאחראי על כך צריך לדעת ש-כלבי חילוץ והצלה והנוהגים שלהם הם חלק מהחיפוש ולא כל החיפוש. זה לא תפקיד הנוהג לארגן את החילוץ והצלה, זה התפקיד שלו לעבוד עם הכלב באזורים שאליהם הוא נשלח.

הארגון האחראי וכל מנהלי החילוץ צריכים להיות מאומנים ולדעת את היכולות של הכלבים. הסטנדרטים צריכים להיות ברורים לגבי היכולת גם של הנוהגים וגם של הכלבים. הסטנדרטים האלו צריכים להבחן כל שנה ושנה וללא הסמכה אין לאשר כניסה לצוות חיפוש והצלה.

ההסמכה הזו עוזרת למנהל החילוץ וההצלה בניהול החיפוש. הוא או היא צריכים לדעת מה יכולת הצוותי כלבי חילוץ והצלה שנמצאים איתם. מה הם יכולים לעשות ומה הם לא יכולים לעשות. זה מאפשר שימוש נכון של צוות כלבני במשימת חילוץ והצלה.  ללא הסמכה וסטנדרטים המנהל יכול להציב אחוזי הצלחה גבוהים מדי על הצוות או נמוכים מדי. וכך על ידי שימוש לא נכון בצוותים יכול לסכן חיי אדם ולמעשה את כל המשימה.

הידע של הכלב ומיומנות הנוהג הם מפתח לשימוש נכון. עם שימוש נכון מגיע הצלחה גדולה עבור כל צוות החיפוש. לפעמים זה אומר ששימוש ב-כלבי חילוץ והצלה באזור כזה או אחר לפי תנאי הסביבה והסיכוי להצלחה צריך להשתנות לפי המידע הנתון. בהתאם לתנאים ולמידע הקיים אפשר להשתמש בצוותים במקומות הנכונים ועל ידי כך לשחרר אנשיםש יכולים להיות ממוקמים באזורים אחרים בהם יש להם סיכוי גבוה יותר להצלחה.

ציינתי את החשיבות בסטנדרטים עבור הכלב והנוהג ואני לא יכול לציין כמה זה חשוב. חילוץ והצלה זה לא חירום! זה עבודה דורשנית, מאמצת פיזית ומנטלית. לכן זה מאוד חשוב מיומנות ומוכנות וסטנדרטים.

הרבה אנשים יקראו את המשפט האחרון ויגידו בהתנשאות "ברור שהכלב צריך ככה או שהכלב צריך להיות ככה"… בוא נקח כמה צעדים אחורה.

זה לוקח יותר מאהבת כלבים ואימונים כדי להפוך נוהג כלבים לנוהג כלבי חילוץ והצלה. יותר מדי פעמים ראיתי אישית או בטלויזיה כלבי חילוץ והצלה ונוהגים שלא לבושים כראוי, לא מאובזרים כראוי ונראים רחוק מלהיות בכושר. סטנדרטים ישמרו על אנשים שרוצים להיות בטלויזיה ונתפסים כבעלי ידע היכן שמקומם – בבית, בספה רואים טלויזיה.

אין בושה בלהודות שאתה לא בנוי להיות נוהג כלבי חילוץ והצלה. אבל בהחלט יש בושה אם אתה מציג את עצמך ככזה ואנשים בונים עליך תקוות.

כלבים הוצבו בפני הרב סוגים של הסמכות בכל הנוגע לחילוץ והצלה והיכולות שלהם. למטרת המאמר נבחן 3 אזורים. כלב חילוץ , כלבי גישוש וכלבים שעושים את שניהם.

אני אישית מרגיש שעקב הטבע של העבודה של כלבי חילוץ והצלה הם צריכים לעשות את שניהם. כשאתה מגיע לסיטואציה אמיתית אתה צריך את 2 המיומנויות. להתמחות ולהיות מסוגל רק לגישוש או רק לחיפוש זה מגביל מאוד את השימושיות של הצוות ודורש הרבה כלבים ונוהגים. זה לא אומר שיותר כלבים זה לא דבר טוב אבל הנקודה ברורה.

עוד שיקול דעת בנושא הוא האזור שהכלבים יעבדו בו. זה גם יקבע את היכולות שהכלב נדרש להם. צוות חילוץ והצלה שנדרש לעבוד רק בשטחים פתוחים כמו חוות או יערות יצטרך אולי רק יכולות חיפוש. היכן שתעבוד יקבע הרבה מהדרישות.

המפתח ל-כלבי חילוץ והצלה טובים הוא סטנדרטים. אלה חייבים להיות גם עבור הנוהג וגם עבור הכלב. סטנדרט נותן למנהל החיפוש ידע נרחב יותר לגבי הכלים שיש לו ומאפשר לו לנהל טוב יותר את החיפוש. מה שיתן לך תוצאות טובות יותר והצלחה בתור צוות כלבי חילוץ והצלה.

&nbsp
[/sociallocker]

  • 0/5
  • 0 ratings
0 ratingsX
Very bad!BadHmmmOkeGood!
0%0%0%0%0%

פרסם תגובהhttp://leerburg.com/murray1.htm

סיפורים קשורים

השאר תשובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *