חיסונים לכלבים: לא כל כך מהר

חיסונים לכלבים: לא כל כך מהר

[sociallocker id="2525"]
**מאז שרשמתי את המאמר הזה אימצנו גישה של אפס חיסונים עם הכלבים והגורים שלנו**

הדבר המצער לגבי חיסונים הוא שאנשים מתחילים ללמוד לגביהם רק אחרי שמתעוררות בעיות, ועד אז זה מאוחר מדי.

"חסנת" זה המונח אנחנו משתמשים בו עבור "תגובות שלבעלי החיים שלנו יש לחיסונים". זה הרבה יותרנפוץ ממה שרוצים שנאמין, רוב הווטרינרים מסרבים לדבר על כך מאחר והם עצמם אלה אשר נותנים את הזריקות.

במהלך השנים האחרונות התחלתי ברצינות להטיל ספק מה התעשיה הווטרינרית ממליצה מבחינת חיסונים. אני אומר שאני כבר לא מחסן את הכלבים שלי. אני ממליץ בחום שתעשו את המחקר שלהם בנושא ואל תקבלו בצורה עיוורת את העצה של הווטרינר המקומי, לא משנה כמה נחמד הוא.

לפי דעתי חיסונים גורמים ליותר בעיות מאשר שהם אמורים לפתור. המחקר שלי בנושא מצביע שתופעות לוואי מחיסונים הם בעיות בבלוטת התריס, אפילפסיה, סרטן, לארגיות ובעיות התנהגות, ורק ציינתי כמה. הייתי ממליץ שתעשה את המחקר שלך בעצמך. לך לגוגל ותתחיל לחפש. שאל את עצמך בכנות אתה מאמין שהתעשיה הווטרינרית נמצאת כל כך בפיגור מרפואה אנושית. בני אדם לא צריכים חיסונים שנתיים ואני לא חושב שהכלבים שלנו צריכים. יש גם ספרים נפלאים בנושא שאפשר לקנות באינטרנט.

הספרים הם באנגלית ו2 מהם נקראים: "Shock to the system" והשני נקרא "Vaccine guide for Dogs & Cats". אנחנו שולחים עותק שלהם לכל הלקוחות שלנו.

זו לא שאלה של אם לכלב שלי יש תגובה או נזק מחיסונים, אלא זו שאלה של מתי. הנזק מחיסון יכול לקרות כמה שבועות או חודשים לאחר שהזריקה עצמה ניתנת.

אני כן ממליץ על ביקורים שנתיים ובדיקות אצל הווטרינר – פשוט לא לקבל את תכנית החיסונים.

 

[/sociallocker]

  • 4/5
  • 4 ratings
4 ratingsX
Very bad!BadHmmmOkeGood!
25%0%0%0%75%

פרסם תגובהhttp://leerburg.com/vaccinosis.htm

סיפורים קשורים

השאר תשובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *